آخرین فرزند نسل چهارم Fermi
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
آخرین فرزند نسل چهارم Fermi
نوشته شده در دو شنبه 25 بهمن 1389
بازدید : 984
نویسنده : MRK
 




چند ماهی می شود که شرکت انویدیا پردازنده های گرافیکی نسل پنجم خود را روانه بازار کرده است و محصولاتی چون GTX 580، GTX 570 و جدیدا GTX 560 Ti در تصرف رده های بالای بازار کارت های گرافیکی بسیار موفق بوده اند.

اما تعداد زیادی از کاربران به کارت های با قیمتی مناسب تر علاقه مند هستند، و آخرین کارت گرافیکی زوتاک یعنی 440 GT، میزان کارایی جدیدی را برا ی کاربران معمولی و نیمه حرفه ای  به اصطلاح میان رده به ارمغان آورده است. این تراشه جدید در دو مدل با حافظه های 512 مگابایت و یک گیگابایتی از فن آوری DDR5 موجود می باشند. به دلیل بهره بردن از نسل چهارم از معماری پیشرفته Fermi، کارت گرافیکی 440 GT زوتاک با 96 سایه زن متحد گرافیکی بسیار بالا برای بازی های رایانه ای DirectX 11 ارائه می کند. این سایه زن ها در ضمن باعث می شوند که پخش محتوای تصویری با کیفیت بالا بر روی سایت هایی که از فن آوری Flash شرکت Adobe استفاده می کنند بسیار سریع تر و روان تر بشود. فن آوری مهمی دیگری که در طراحی GT 440 زوتاک استفاده شده است فن آوری CUDA شرکت انویدیا است. با فرکانس کلاک هسته 810 مگاهرتزی و کلاک حافظه 3200 مگاهرتزی این کارت گرافیکی توانایی اجرای جدیدترین بازی های رایانه ای در محیط Windows 7 و با پشتیبانی از DirectX 11 دارد.







مطالب مرتبط با این پست
.